02.12.09

det är december gott folk! snacka om att året har gått fort!

snart är det slut men först ska julen och nyår passera.

idag har jag varit på stan och letat efter en vinterjacka och jag hittade en på stadium som jag tror att det blir, måste bara kolla utbudet på torget först eftersom jag ju jobbar där och kommer få rabatt - göttans!

då jag inte inhandlade min jacka idag la jag istället pengar på lite julpynt så nu är min svarta gran pyntad med små discokulor, istappsgirlang och silverrenar, mycket stylish allting!

sen när jag klev av vagnen på min hållplats skrek strupen efter glögg - hjortronglögg för att vara exakt så jag har pimplat i mej en halv flaska och jag tror att detta kan bli slutet för mej.
jag kommer fördricka mej på glögg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0