05.07.09

som alla redan vet har jag nu semester - allt mitt tjat har satt djupa spår i mina vänner. dom är nog så jävla less på att höra om min semester nu att jag ska sluta tjata en gång för alla.

i fredags var jag och johanna på after work, det resulterade i att vi hånglade upp en jordgubbe på gatan.
se själva!

johanna går in hårt med lite tungaction - pang på bara.

själv försökte jag smeka upp den i brygga.

jordgubben brydde sej varken om mej eller johanna. synd, jag hade sett oss bli gamla ihop och sitta i varsinn fotölj och skrika kärleksord till varann på äldre dar.

anywhoooo. igår var jag och johanna hemma hos mej och kollade på film. neverwas blev det.
rekomenderas!
och idag har jag varit och käkat bakispizza med nicko. hon var bakis, jag bara åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0