11.07.09

ojojoj!
igår var jag och johanna på naturhistoriska museét. jag visste inte att det kunde finnas så mycket uppstoppade djur samlat i ett hus! jösses alltså.

det fanns söta sjöhästar

skelett från stooora sköldpaddor

montrar med flamingos och johannor. eller vänta nu?

ja det var det jag tänkte - hon posar ju bara VID montrarna - tur!

det är ju sånna från madagskarfilmerna! spökdjur ju! sjukt söta

OCH! de har lyckats fånga en vampyr! en vampyr gott folk!

pumba från lejonkungen var där

det var även hyenorna.

gå dit för guds skull, galet roligt att se alla fina djur. finare hade så klart varit om de var i livet, men man kan inte få allt man önskar.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hakuna matata sötnos!

2009-07-12 @ 03:23:19
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: k-s

jag missade att knäppa kort på timon men han fanns oxå där..=)

2009-07-12 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0