15.07.09

igår var det tisdagsölande.

här har vi hannah och jag själv - med varsinn kall i handen - här ser man hur jag ansträngt mej för att få färg i sommar - jag är alltså genomskinlig om jag står med solen i ryggen, fråga vem som helst

johanna tog tre öl, bara för att vara värst liksom, det är sån hon är

det tyckte jag och hannah var hysteriskt roligt.

här har vi bob - en rolig holländare - som stötte (?) på mina 2 ragg - the christians

det förvånade även hans kompis marco tror vi, fast säkert vet vi inte.

kvällen började på en gräsplätt utanför johanna, fortsatte på skål, vidare till babar, kebab och gillhouse fick sej ett besök dom med och kvällen avslutades i en taxi med marco och bob. de till sej och jag och johanna till mej, mycket bra avslut!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, vad illa av Bob att försöka sno en av dina två Christian!

2009-07-15 @ 21:22:38
Postat av: k-s

ja eller hur! han får väl fixa sina egna ragg för i helvete! =)

2009-07-15 @ 21:30:50
Postat av: DG

Fina bilder, ni verkar ha haft en trevlig kväll

2009-07-15 @ 22:06:57
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0