05.06.09.4

ahhhh, en fredag helt wild and crazy som vanligt. hyrfilm och lösgodis.
ikväll kollade vi på the spirit - mkt bra film om man inte babblar bort halva som vi råkade göra och tappa bort oss helt i handlingen. och såklart förundrades över att det var mkt snygga tjejer med i filmen, vart hittar dom alla?
hon är allt ett tjötsnöre hon ranta.
fast det är nog jag med.
och när vi båda varit sjuka och utan sällskap eskalerar det nog lite till.... anywhoooo - skönt med en lugn hemmakväll var det iaf.
tack för sällskapet rantis!<3

Kommentarer
Postat av: Bethel

The spirit = sjukt bra film



2009-06-05 @ 23:17:21
Postat av: k-s

du är sjukt snabbt inne på alla mina inlägg, är du lite av en stalker? =)

2009-06-05 @ 23:25:23
Postat av: Bethel

Definitionen av en stalker lyder som följer:

"Att tvångsmässigt smyga sig på och förfölja en annan person"

Såvida det inte finns en annan blogg definition av termen, så får jag väl be dig titta efter mig utan för din dörr. Eller ser du ibland någon suspekt typ som bara står o spanar i donken kön, utan att köpa nått? Det kanske är jag... ;)

2009-06-06 @ 02:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0