09.06.09.2

gud vad jag har bra musiksmak!
jag har haft alla mina skivor i en byrå som jag inte öppnat på flera år typ.
jag ÄLSKAR att jag har typ världens bästa musiksmak bara sådär utan att jag egentligen vetat om det.  men nu vet jag.
jag har lyssnat på gamla skivor och singlar hela kvällen och minns när jag köpte dom och vad jag kände då.
minnen sitter i så många melodier och låtar.
när jag var liten ville jag jobba i en musikaffär med massa miljoner skivor och jag skulle få slå på vilka skivor jag ville och alla skulle sjunga med och vara glada och aldrig vilja lämna min affär.
ja man kan nästan tro att jag var en liten bögfjolla som ville leva i en musikal och så var det kanske. jag ville nog vara en bögfjolla i en musikal! där alla spontant brast ut i sång och dans och allt skulle vara så underbart och vackert.
så vill jag nog ha det nu också faktiskt. leva i en musikal alltså.
tänk så mycket bra musikaler det finns - cabaret, chicago, sound of music, rent, grease, westside story och till och med moulin rouge! vilket underbart liv!


hallå eller! värsta gulligaste frillan och finaste kläderna ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0