12.06.09

vilken dålig start på dagen!
vaknade i soffan som vanlig...kollade på tv;n och det var sjunde himlen som visades just då. gud vad mysigt hann jag tänka - sen insåg jag att klockan var 7.45 och jag borde vara på väg till jobbet för en halvtimme sen.
INTE BRA!
så jag ringde ett samtal och fixade en annan som kunde öppna och spurtade ut men när jag sitter på vagnen ringer min öppnare och säger att hans nycklar är inne i hans skåp på restaurangen och att han inte heller tar sej in.
dåligt dåligt.
sen har det bara fortsatt i samma anda. inte en lugn stund och nu...NU är jag ÄNTLIGEN LEDIG och jag ska fira detta med folköl och ostbågar. väldigt bra fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0