16.06.09

shit vad jag är trött hela tiden!
igår somnade jag 21 och idag har jag redan sovit sen 20.30 på soffan och vaknade nu och kom på att jag hade tvättstuga och måste alltså tvinga upp mej själv för att hämta hem mina kläder.
men alltså...helt galet vad jag sover!

och fortfarande - pollen! otroligt mycket pollen!
jag köpte allergitabletter igår men fungerar dom? nej...så jag köpte ögondroppar som komplement idag, men fungerar det? nej.
mina ögon kliar så jag tror det ska börja blöda i dom om jag kliar i dom nått mer. dom är torra, kliiga och samtidigt rinner det ur dom. fattar någon känslan?
om jag bara blev kvitt allt kliande i ögonen kan jag leva med att det rinner i näsan.
vad ska jag göra?! help me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0