25.06.09

nu är jag sådär som bara jag kan vara. stissig och lite ...tjaaa nervös kan man kanske säga?
jag och johanna bokade flyg till london i kväll och nu är det bara hotellet kvar.
jag är ju vaken och kan alltså boka det själv. men grejen är den att HON ska göra det.
men då tänker jag som så att om jag bokar nu och smsar henne att jag gjort det så ska det väl vara lugnt? men sen tänker jag att tänk om hon inte har sin telefon påslagen när hon kliver upp och ska boka och inte ser att jag gjort det, då blir det ju dubbelt och en massa krångel med att avboka och avbryta betalningen och allt sånt.
så jag försöker keep it cool, men sån är inte jag.
jag är inte cool och sval när det gäller. jag är ett nervmonster!
så snälla snälla snälla  gör så att hotellet fortfarande är kvar när hon sätter sej vid datorn på jobbet och bokar hotellrummet! PLEASE!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är hotellet bokat och klart!!! London here we come :)

2009-06-25 @ 09:45:05
URL: http://skapakarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0