21.05.09.3

okey..jag har ju faktiskt glömt att berätta en sak! alltså, jag har ju preciiiis blivit bloggare så jag har inte kommit in i "detta måste jag skriva i bloggen"-tänket.
men iaf!
TRE nätter i rad har jag drömt om en naken tjej. första natten skickade hon nakensms till mej, 3 stycken! andra natten åker vi skoter - hon är såklart naken! och nu i natt plockar hon blommor på en äng - med bara strumpor på sej!
samma tjej i alla drömmar! ingen jag någonsin träffat men som jag sett på bilder. INTE naken dock.
 i alla drömmarna är jag förlägen och tycker det är lite pinigt att hon är så naken. ja jag är generad upp över öronen faktiskt.
och i första drömmen är jag lite arg också bara för att hon bara antar att jag vill ha hennes nakenbilder. i andra är jag lite less på att hon ALLTID är naken och nu i tredje är det tillbaka till att vara förlägen.

vad betyder det?! hjälp!

Kommentarer
Postat av: Järelöv

Låter som en trevlig dröm haha ^^

2009-05-21 @ 22:44:39
Postat av: dancingfairyfairy

not helping järis, not helping! haha

2009-05-21 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0