20.11.09

igår skulle jag varit på makeupskolan och kollat läget men hon ville skjuta på det.
så jag skulle komma idag istället tänkte jag, men så får jag precis ett samtal om att det blir nästa vecka istället. vilket är lite tråkigt för jag är sjut nyfiken på det där stället nu.
men det kanske är till det bästa, jag behöver faktiskt vara hemma och städa idag.
jag har tvättstuga 11-14 så jag tänkte passa på att röja upp lite. mitt badrum har sett bättre dagar. så idag är det jag som jif:ar och ajax:ar i mitt hem.

sen har ju paradise hotel äntligen börjat nu och jag är förväntansfull inför säsongen.
ännu är det rätt tråkigt men det kommer nog.
vem är favorit hittills då? jag har faktiskt två styckna - andreas och cimon.
andreas verkar vara en kille jag skulle komma bra överens med. lite svår och tyst i början men han är nog en kille man kan luta sej mot i slutändan - om man lyckas komma nära vill säga.
sånt gillar jag!
det ska inte vara lätt att lära känna någon, då är det tråkigt och för enkelt, ingen utmaning.
jag gillar människor som är lite tillbakadragna och lugna. jag känner mej genast dragen till det.
jag vill veta mer men jag vill inte få det berättat för mej utan visat. jag vill känna av innan jag blir berättad för hur personen är. fattar ni?
en person som berättar öppet och vitt och brett om sej själv känns tillgjord och naiv. löjlig rent av.
jag hamnar många gånger i situationer där folk gråter inför mej, berättar sina djupaste hemligheter och lättar sitt hjärta för mej.
jag sänder tydligen ut trovärdighetsvibbar men vad säger att man kan lita på mej? du känner mej inte!
nej, sånt tappar jag respekt på.
är folk så naiva och lätta att man berättar allt för en främmande människa? söker man så desperat efter uppskattning, uppmärksamhet och bekräftelse är man nog ingen för mej.
och det är det jag gillar med andreas - ingen vet vem han är eller något om honom och det gör dom osäkra och vissa tycker rent av illa om honom - respekt!
och sen har vi cimon. som tror han är så klok och listig. han kommer bli kul att följa. hans lilla hångel med jackie var intressant, undra om det händer nått mer?!
men hallå - jackie liksom?! vad är hon för liten bimbo? blää, hon ger mej kalla kårar. vidrigt, lismande jävla fuckfejs. ut ut ut! och fransesca, och karolin. av tjejerna gillar jag nog bara katja och sen tycker jag greta verkar lite bra också.
jag längtar iaf till nästa avsnitt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, du får mig att vilja se denna omtalade o eftersuktade serien! Andreas låter ju som en kille för dig, om dom filmar i realtid så kanske du borde våldgästa dem! :)

2009-11-21 @ 11:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0