21.10.09.2

har jag förresten berättat att jag är sjukskriven?
well - I am!
och det är förbannat tråkigt. helst skulle man ju vilja vara ledig och kunna göra saker men det går ju inte nu. jävla rygghelvete.

man blir så fruktansvärt handikappad av att ha ont i ryggen, det är ju typ hela kroppen som påverkas.
jag kan inte stå normalt, inte sitta långa stunder, att ligga bekvämt finns inte och när jag går så haltar jag liksom lite på vänster ben dessutom då det domnar bort ibland.

men hur obehagligt det än är att gå så är det faktiskt det som är skönast av allt ovannämnda.
så jag har promenarat och promenerat men fan vad tråkigt det är att promma utan sällskap!
jag har tänkt ringa nickopicko som är hemma med muskelinflammation men av vad jag fattat så har hon inflammation i benen.
kanske inte så kul att gå omkring då?
eller?
NICKO!! RING OCH TA MED MEJ PÅ ÄVENTYR!!!

titta! vi kan vara som dom där två som prommar i höstens vackert klädda skogar!
ahhh, it would be awsome!

Kommentarer
Postat av: Nicko

Ahh hur underbar är inte du! Det låter underbart om vi kunde vara dom där två söta sakerna som är ute och går men jag ska inte gå med mina ben haha så det blir lite svårt! :P men vi kan åka iväg och hitta på något snart, jag saknar dig!!! Pusss!!

2009-10-21 @ 14:44:15
URL: http://nicoleakanicko.blogspot.com
Postat av: k-s

du kan väl hoppa jämnfota? då belastar du inte så mkt! annars kan jag hyra in nån som kan släpa dej? och mej! vi kan lösa det på nått sätt gumman! jag saknar dej med raring! puss

2009-10-22 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0