01.09.09

jag är sjuuuk.

fy fan. i förrgår jobbade jag och kände mej hur bra som helst. sen på kvällen kände jag mej trött och varm typ.
i går jobbade jag men sen på eftermiddan började jag känna mej konstig. ont i magen, febrig och sliten. vet ni hur jag menar när det känns som att huden är superkänslig? så fort nått tog i min hud kändes det tio ggr mer än det brukar. feberkänslan.
så jag kom hem, satte mej vid datorn men orkade inte sitta så jag la mej i soffan och PANG! så blev jag frossig, febrig och öm i hela kroppen.
så hela natten har jag svettats, frysit och skakat tänderna. jag provade duscha men det blev inte bättre så jag tog några panodil och sen har jag legat och känt mej överkörd och frossig hela dagen. jag ringde sjukvårdsupplysningen och frågade om dom tyckte jag skulle komma in. då sa dom att jag skulle vänta och ringa om det blev värre.
till och från har febern kommit och gått menmest har jag nog sovit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0