07.09.09

ja, som jag sa tidigare - min syster var här i helgen och här kommer bildbevisen på det.

syster posar hemma hos mej - pose efter pose, men denna är den som är mest fierce - och fierce är ju det man vill uppnå liksom

johanna gör ett minst lika bra jobb, fierce!

när vi kom till krogen började jag med posa

men hur mkt jag än försökte så var jag helt enkelt inte lika bra som bea och johanna, dom satte pose på pose på pose. jag blev lite ledse så jag började fota bandet istället

michael in all his glory!

men helgen var ju inte slut där. det var ju bara fredag liksom och hallah...jag KAN festa två dagar, men det har jag inga bildbevis på, fast det syns alltför tydligt på mitt kontoutdrag.
lördag spenderade vi hemma hos mej. jag, bea, johanna och frida. sen drog jag och bea vidare till pauls kulor och spelade lite biljard. bea vann en gång och jag vann nästa, fast jag satte flest bollar - mest av allt den vita.
sen träffade vi några fina unga killar och h'ngde med dom till nef, sticky, diamond dogs och sen separerade vi, men jag återsåg de unga små killarna på tintin och där tog vi våra farväl.

söndag låg vi mest i sofforna och kände att vi levde men ville inget annat än att dö. anywhooo - en klart värd helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0