16.09.09

igår var jag och johanna på röhsska för att insupa lite kultur - kolla på coco chanelutställningen som de hade.
fy fan vad missnöjd jag är! 6 dräkter var allt de hade! SEX dräkter?! vilket skämt.

sen gick vi och fikade och det kändes fan så mkt mer kulturellt det.
sen var jag ännu mer kulturell, fast helt ofrivilligt faktiskt.
jag väntade på min vagn som skulle komma om en minut, en vagn med röd färg bakom siffran kom och jag hoppade på, slog igång min mp3, blundade och väntade på att få komma hem.
kom jag hem?
joo, men inte innan jag varit ut på hisingen en sväng.
herregud.
jag fick panik när jag öppnade ögonen och insåg att jag inte alls visste vart jag var. sen kom en hållplats. vårväderstorget eller vad det nu hette. lååångt ut på hisingen alltså. så jag fick snällt hoppa av och vänta på en vagn som kunde ta mej tillbaka till stan och sen hem till mitt älskade kortedala.
nu ska jag aldrig mer lita på en färg! siffror, nothing more, nothing less!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0