24.09.09.2

i natt har jag förresten drömt om spindlar!
stooor hemska spindlar som kryper in i öronen på mej och lägger ägg.
för visst är det väl det alla är rädda för? jag är inte rädd för spindlar bara för att dom finns, jag är rädd att dom ska krypa in i kroppen på mej.
samma sak med bin och myror och andra kryp. jag är livrädd för att dom ska krypa in i min kropp och lägga ägg och jag får larver i hela mej som kryper omkring och äter mej inifrån.
när jag kommer i närheten av bin, myror, spindlar täcker jag alltid för öronen, jag kisar med ögonen och jag andas bara genom en glipa i mungipan, näsan är lite oskyddad men om nått skulle komma nära skulle jag fnysa och springa fort som fan. jag till och med skrevar med benen för tänk om nått kommit innanför mina byxor och kryper in (ursäkta ordet) f**tan på en?
det är det jag är asrädd för. att dom ska leva i min kropp och jag får nån konstig sjukdom. uhhhh.
varför är man annars rädd för småkryp? om nån är rädd för annorlunda saker när det kommer till dom så förklara gärna, för jag förstår inte.

kolla vad jag en gång dödat! och nu håller jag min hand ovanför spindeln, när tummen var jämsides var den lika lång som min tumme! iihhhh...men den var död. och en död spindel är en bra spindel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0