06.04.10.2

klappat och klart! intervjun gick faktiskt himla bra och hon som intervjuade mej sa sen att hon trodde jag skulle passa bra in där och att jag gjorde ett bra intryck.
tror fan det, dom andra nötterna som var med sa inte ett ljud typ och när dom öppnade munnen var dom så nervösa att dom inte fick fram nått som hade med jobbet att göra alls.
men vi får väl se, säker ska man ju aldrig vara. fast om jag var hon skulle jag anställa mej. jag pratade, frågade och var engagerad. dom andra satt bara där även fast hon uppmuntrade till samtal och frågor.
aja, den som lever får se.
om jag får jobbet startar utbildningen på torsdag och vi kör igång på allvar på måndag, fan vad jag ska fira i helgen isf.
eller med nån öl iaf, eller ett glas vin och god mat. eller med att shoppa!
åhhh, shopping! jag saknar shopping och tomt konto mitt i månaden, konstigt va?!
fast ska jag vara ärlig så shoppade jag en klänning till denna intervjun och idag firade jag den bra intervjun med att köpa en kjol och två tröjor. men det var jag värd, oavsett hur det går i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0