27.04.10.3

vet ni vad jag funderar på när jag är sjuk eller ledig?
jag funderar på mitt liv, på vad jag vill med det och hur jag någonsin ska kunna bestämma mej för vad jag vill på riktigt!
jag har legat sjuk här nu och kommit på att jag ska söka in på en utbildning jag hittat.
verkar var himla intressant och tänk vad mycket nytta man skulle ha av en utbildning! jag har inte på 10 år någon gång tänkt att jag skulle börja plugga på allvar igen förrän i kväll.
alltså en utbildning i skolan men massa lärare och elever och uppsatser och tentor och sånt.
jag har flera gånger tänkt att jag skulle gå en makeup utbildning, eller florist eller frisör.
men nu, nej nu har jag hittat något intressant som jag tror jag ska försöka satsa på. sista ansökningsdag är 10 maj så jag hinner väl vela fram och tillbaka några svängar till iofs, men jag känner mej lite pepp på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0