28.04.10

nu är jag ett steg närmare att söka in! herregud vad det känns rätt. fast saker känns ju rätt för mej titt som tätt och sen visar det sej vara astråkigt.
i morrn ska jag på intervju ju!
jag hoppas det går bra, verkligen hoppas.
skulle vara skönt att kunna slappna av och jobba utan provision. inte för att jag är en dålig säljare men för att jag orkar inte min egen panik.
i två nätter har jag nu drömt att jag mår skitdåligt på jobbet och att mina chefer hänger mej över axlarna och allt jag gör blir fel, jag får skuld för saker som inte är mina och jag gråter varje dag jag kommer hem från jobbet. i drömmen alltså, inte i verkliga livet.
mina tårkanaler öppnas nästan enbart för cheesy tv-serier eller djur och barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0