30.04.10

jobba jobba jobba. fan vad skönt det känns att jobba natt - faktiskt!

står här i repan och dricker kaffe och i loungen sitter det några härliga småölade gäster och underhåller, sämre kunde man ju ha det!
lite ångest att jag jobbar hela veckan nu när johannes är i stan och ska hälsa på. eller han är väl här för att jobba egentligen men vi ska ju ses och jag jobbar natt och han dag och sen jobbar jag kväll och då ska han stiga upp kl 5.
men i helgen så ska jag ta mej i kragen och se han iaf, man kan ju faktiskt stå ut med att vara trött på jobbet bara för att få träffa ett av mina hjärtan <3. det kommer bli en som HR-reunion, avgångsår -00 för mej och -01 för dom - chooti, pontan, johannes och jag - lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0