17.02.10

sexdrömmar

gud vad dom är underbara. fast nattens dröm var inte riktigt bara en sexdröm. jag var typ kär, eller hade iaf starka känslor i drömmen.

killen jag drömde om har det alltid funnits en spänning med, allt med honom får mej att go bananas i huvudet.

han är manlig, maskulin, kollar på mej på ett sätt som gör mej lite svag, han tar på mej - på icke sexuella sätt men som ändå gör mej tokig - och jag måste spela oberörd för vem blir tänd av såna beröringar, han har en rå humor som får mej att skratta, hans röst är mörk, han är händig, har sjukt snygg häck och slutligen så är han egentligen ingen jag vill vara med, bara vara med.

anywhooo, jag vet bara att jag vaknade med ett leende på läpparna och jag ville inget annat än att drömmen skulle fortsätta.
saken är den att jag skulle kunna messa honom och berätta att jag drömde allt det här om honom och han skulle ta det med ro, för samtidigt som jag känner spänning mellan oss så är vi ju faktiskt vänner också. och jag är ju faktiskt inte kär, eller ens förälskad, jag är bara tänd på killen! fattar ni? 

Kommentarer
Postat av: Johanan

Hmmm jag blir nu väldigt nyfiken på vem denna killen är...?

2010-02-17 @ 17:58:45
Postat av: k-s

hahaha det du johanna!..=)

2010-02-17 @ 19:17:19
URL: http://dancingfairyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0