14.01.10

jag är i ett konstigt tillstånd. mycket mystifikt.
jag är sjuk, men inte vanligt sjuk.
jag har ont i halsen och är typ öm på kinden vid näsan - bihålorna alltså.
och igår. igår var det ännu skummare.
jag har blött näsblod EN gång i mitt liv, en gång. och igår då.
så två gånger.
värsta läskigt, och konstigt och det smakade märkligt, ännu märkligare blir det ju av att det är blod från näsan som rinner ner i halsen. urk!
eller är det från näsan?
kommer det någon annanstans i från? hjärnan? bihålorna? värför lär ingen någonsin mej sånt här!?
det kan väl inte vara hjärnblod? jag tror jag svimmar vid blotta tanken.

jag är hypokondriker och allt jag har kan jag således dö av ungefär. iaf i mitt huvud.
fast jag är en lugn hypokondriker. jag hispar inte över en förkylning, men hjärnblod, det är en helt annan liga det!

om jag hade ring mamma nu hade hon sagt till mej att gå och bajsa.
det gjorde hon hela min uppväxt, allt kunde botas om man bara bajsade. "-mamma, jag har ont i magen -gå och bajsa!" "-mamma, jag har tandvärk -har du provat bajsa?"
allt, allt, allt kunda man lösa om man bara la en kabel eller fler.
och visst hade hon rätt ibland.
vissa problem kunde man verkligen lösa om man bara bajsade!
hur botar man hjärnblod och halsont med en bajs då mamma? det får du gärna förklara för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0