07.06.10

underbara helg. jag ville aldrig att den skulle ta slut. men det gjord den ju, helger brukar göra så.

fredag jobbade jag natt..inte så mycket häftigt att berätta om det.
lördag sov jag ut och sen blev det bio och middag med malins gäng. massa tapas och öl.
sen ville alla gå till lounge (s) och det ville fan inte jag.
så jag och afa gick till rockbaren för att ens kunna tänka tanken att kunna gå till lounge. så vi drack och drack och det kändes fortfarande inte som nån bra idé men vi kände att vi var tvugna eftersom malin fyllt år.
men kön var utan dess like och vi gav upp.
jag hamnade med frida och thomas på dubliners istället och sen hem. och igår ville jag egentligen bara sova hela dagen men kom på bättre tankar och åkte till slottis istället.
solade och tråkade och skrattade med frida och thomas. myyycket trevligt. sen kom halva min gamla arbetsplats och hälsade på, dom skulle tydligen ha p-fest i slottis. trevligt för dom!
vi gav upp och gick till frida och thomas och spelade sega istället, bästa beslutet ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0