11.03.10

idag fyller skrålls år! grattis grattis!

över till något annat.
jag åt just en helt makalöst god fruktsallad som jag snickrade ihop i ett nafs. till fruktisen hade jag vaniljvisp.
asså vaniljvisp...smaka på ordet...vaniljvisp. mindorgasm bara av ordet.
man hör ju på en gång att det här, det kommer smaka ljuvligt.
och det gör det, varje gång!.
vispat, ovispat, till frukt, till kakor.
om mjölk smakade som vaniljvisp skulle jag aldrig sluta dricka mjölk och jag skulle ha jättefina naglar och allt annat som tycks komma ur mjölk. men nu får stå ut med det här fattiga och torftiga livet jag har. utan fina naglar och allt annat bra som kommer ur mjölk. tack för det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0