25.06.10

jobbigaste dagen ever alltså. herregud
jag skulle ju bara ta en stilla öl igår, det blev mer än så.
jag fick ett sms av robert som satt på 20+ och undrade om jag var ölsugen. jag är alltid ölsugen så jag gick dit när jag klev av vagnen drack 4-5 öl och kände redan då att detta inte kommer sluta väl.
partyhumöret var på topp och jag kom på mej själv med att sitta och smådansa för mej själv.
efter ölen med robert och mario gick jag hem och styrde upp mej lite för att åka till stan och träffa frida och madde (jessica var också med) för lite öl innan vi skulle på spelning.
det blev öl och spelning och sen blev det hemgång för alla. jag ville vidare men ingen annan hade tid, ork eller möjlighet. bittert som fan.
men ikväll. h e r r e g u d vad jag ska ta igen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0