02.07.09

i morgon går jag på semester! vilket jävla tjat tänker ni nu, men orka! jag går på semester ffs!

idag har jag haft en så jävla bra dag - fucking lovely! om alla dagar var som denna skulle jag aldrig vilja dö.

igår skulle jag smsa en arbetskollega och kolla läget, men det hamnade fel. jag skickade typ - hej vännen, är du okey? och fick till svar - lite förkyld, annars ok, men messet kanske inte var till mej? mvh jb.
så jag svarade  - att det blitt lite fel men skönt ändå att du har det bra trots förkylning! sen fick jag till svar att han tog det som en man. så jag svarade på det och sen fortsatte det en stund. askul ju!
ibland är det alltså bra att skicka fel, för tänk så roligt det kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0