04.06.09

alltså jag har alltid haft väääldigt livliga och verkliga drömmar. läskiga, roliga, obehagliga, ångestframkallande osv osv. nästan varje dag vaknar jag av en dröm.
varje natt innan jag somnar faller jag alltid, verkligen faller. ligger jag på rygg spänner jag hela kroppen i båge och drämmer ner i madrassen och ligger jag på mage höjer jag smalbenen och smäller ner dom i sängen. varje kväll alltså! 
jag läste för massa år sen att det betyder att man gör kroppen avslappnad nog för att kunna somna. undermedvetet. det är lite ballt faktiskt!
iaf, tillbaka till min dröm inatt. det var så hemskt.
jag kanske ska börja med att berätta att jag haft flera djur i mitt liv. varav 3 stycken söta små hamstrar. ebba, pelle prins och svea hette dom. jag älskar verkligen djur och skulle aldrig kunna göra ett djur illa.
för nått år sen när jag hade svea så jobbade jag mkt och hade knappt tid med henne (hur mkt tid en hamster nu kräver är väl upp till var och en) så jag började drömma att jag skadade henne, inte gav henne mat eller vatten, städade aldrig hennes bur och en natt var det verkligen hemskt.
jag drömde att jag stoppade in mina tummar hennes rumpa och med hjälp av fingrarna tryckte jag henne in och ut. så hon sprang omkring med insidan utåt, allt var bara kött och hud.
det var det värsta jag varit med om! JAG gjorde det på henne.

och nu är mina hamsterdrömmar tillbaka. jag drömde att en bet mej och jag klämde så hårt på den att ögonen blev lite utploppade! vad fan är det här! det var så hemskt!


ingen vettig människa kan väl vilja skada en sån här liten söting!?

Kommentarer
Postat av: Bethel

HAHAHAHA!! Stackars lilla hamster =)

2009-06-04 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0