07.04.10

anställning varde ditt namn!
sådärja, efter hela 6,5 (7 med idag) dagars arbetslöshet var man på banan igen.
herregud, vad lätt det var! kallas det flyt eller skicklighet?

jag blev faktiskt gladare än jag trodde av att få jobb så här snabbt, jag är inte gjord för arbetslöshet så som jag klättrar på väggarna och sakta förslöas här hemma. så lovely att jag fick ordning på allt. men lite synd ändå att jag inte fick vara ledig i 2 veckor som jag hade hoppats på.

anywhooo, när jag skrivit på alla papper i morrn är jag ProVoiceanställd, klingar fint.

och det bästa av allt är att det verkar vara en himla kul arbetsplats, dom flesta är mellan 18-27 fast det fanns någon på 17 och den äldsta var typ 63. en salig blandning med andra ord.

eftersom jag inte är värsta sociala människan har jag ju inte nått otroligt stort kontaktnät här i gbg men nu kommer det ordna upp sej det med. jag kommer bli som frida när hon började plugga, ni vet så man fick boka in henne i flera veckor innan för att kunna få se en glimt av henne. ja det tror jag iaf, för om jag vill så kan jag vara himla social och trevlig, jag brukar bara inte vilja det.
tjoflöjt!

men dom kan såklart inte motstå ett sånt här oskyldigt ansikte! att se oskyldig ut har räddat mej många gånger, hoppas det blir så nu med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0