07.08.10

motherfucker alltså. jag hatar när jag somnar på soffan för att sen vakna mitt i natten och vara utvilad. min kropp är inställd på 4 timmar sleepmode och jag har så svårt att stänga av det när jag är ledig. helvete också!

iaf, när jag vaknade där kring halv 3 på natten så var jag pigg som en mört och kunde inte somna när jag väl la mej i sängen så jag loggade in på nelly.com.
skulle jag inte gjort. lite harmlös reashopping tänkte jag. så blev det inte.
ingen rea så långt min plånbok kan se.
mitt konto skriker efter hjälp men min garderob ler åt mej varje morgon jag kollar in i den. lite får man ju offra känner jag.
5 par byxor, två oversized tröjor och en vanlig tröja. byxor(?) tänker ni nu. javisst! i höst är det en byxhöst! jag har ben och jag ska ta mej tusan klä dom i byxor. klänningar och kjolar kommer ju alltid ligga mej varmt om hjärtat men nu är det byxtajm mina vänner.
för att vara helt ärlig äger jag endast ett par byxor. ett par harembyxor jag köpte i london förra året. 2 par jeans varav ett par loosefit och ett par tighta. är det nått att vara stolt över? näe, så nu handlade jag på mej lite.

är sommaren snart över förresten? jag har lite ångest över att inte ha hunnit bada ännu faktiskt. kanske hinner jag det på söndag då marstrand hägrar?. om jag kommer upp vill säga. man måste väl ändå bada iaf en gång under sommaren?! 
annars längtar jag mest efter hösten så jag får köpa ännu mer snygga kläder och skor.  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte trodde jag dan skulle komma då du överger alla dina kjolar o klänningar, och istället kör på byxor! But I like it!

2010-08-09 @ 13:48:21
URL: http://www.karmasmycken.blogspot.com/
Postat av: k-s

VEM har sagt ntt om att överge? jag skulle aldrig var så hård och elak. jag ska bara utöka lite, bygga om och bygga nytt du vet! =)

2010-08-09 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0