09.08.10

grattis jocke 29 år idag! hipp hipp hurra, hoppas du har det fint i thailand utan mina egenbakade tårtor!

fan vilken helg det har varit, så himla kul och bra! fredag började jag med att jobba lite, sen blev det after work med johanna på kings head. det blev en tidig och stilla afton och jag åkte hem vid 20-21 snåret. lrdag inledde jag med att vakna halv 3 på natten och inte kunna somna om så jag shoppade lite på nätet som jag skrev tidigare.
lördagkväll åkte jag till malins jobb där dom hade lagerfest.
ungefär såhär såg det ut:


och såhär:


för att inte tala om såhär:


detta är förresten den cykel jag ska införskaffa när malin har nattöppet, så det så! jag och den turkosa faran! jag ska döpa den till flash, eller blixt gordon, jag får se vad den ser ut som när jag väl skaffat mej den.

söndag spenderade jag med att sova till kl 16.30 galet nog och idag har allt gått i slowmo. jag har städat lite och lagat mat men det är nog det häftigaste jag gjort på hela dagen. resten har jag gått omkring och haft träningsvärk av allt skoj jag haft. dansa dansa dansa. you know the drill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0