17.08.10

ringde just skolan. hon bläddrade i lite papper och bad om att få ringa upp för att "hon inte skulle säga nått som var fel och skulle få ångra sej sedan" det tolkar jag som att jag kommit in kanske?
eller?
skulle inte ni sagt så bara om ni såg att personen kommit in med inte ville lämna slutgiltigt besked utan skulle höra av sej?
jag skulle det iaf. men nu sitter jag alltså här och är nervös. hon sa att mycket hade hänt och att hon skulle ringa. jag måste bara lära mej att andas lite nu. andas andas andas.

gaaahhh, tänk om jag kommer in?! då börjar skolan på måndag! herregud vad roligt! men vad ska man ha på sej första dagen? jävlar vad jag kommer vara nervös! fast det kommer väl alla andra också vara iofs. men vänta lite nu - jag kanske inte alls kommer in så varför ska jag sitta här och noja redan nu och ta ut något i förskott. hon kanske sa så för att hon var osäker på riktigt och här sitter jag och är självgod...

fan! ring nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0