20.08.10

ikväll hade jag tänkt fira stort att jag kom in på utbildningen men icke sa nicke.
efter mycket tjat och övertalning ställde jag upp på jobbning i morgon och måste alltså hålla koll på hur mycket jag dricker.
fy fan vad sur jag blir.
inte ens en ledig dag innan skolan börjar kan man få. egentligen är det väl mitt eget fel eftersom jag sa ja till slut men ändå...bittert! fast jag ser dollartecken framför ögonen nu när jag vet att csn ska försörja mej de närmsta två åren.

nu till något roligare! igår var jag på stan med frida och skulle kolla in da matteo-festialen men det sög hårt så vi kollade lite shopping ist.
jag hamnade på monki som sista anhalt och hade inte köpt något fram tills då. fram tills då ja.
när jag kom in på monki hittade jag en perfekt snickarbyxa i jeans och med korta ben. en jeansshortssnickarbyxa alltså.
såååå himla fin! jag funderar på att ha den på mej på måndag när skolan börjar. annars vet jag inte alls vad jag ska ha på mej. och idag förresten måste jag in till stan och köpa kollegieblock och pennor och sånt roligt! helt underbart!

off i go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0