30.12.10

jag har tänkt mycket på det här med onepiece. väldigt mycket faktiskt.
dom ser ju onekligen mycket sköna ut! myycket sköna.
men herregud folks - kan vi inte bara låta dom stanna hemma?
jag har sett folk på stan springa och se ut som idioter i flera veckor nu och värre lär det väl bli nu när det finns en onepiecestore i arkaden.
jag vill ta mitt liv. nej det vill jag inte. jag vill ta deras liv! alternativt ruska om dom och fråga om dom vill se ut som småbarn!?



kolla på den bara! som en idiot ser man ut!

jag kommer ihåg när jag gick på högstadiet, tror det var i sjuan? nångång runt 94 iaf.
då blev det väääldigt stort med nappar. kommer ni ihåg dom?
man gick omkring med en plastnapp runt halsen, som ett smycke!
man kunde köpa dom överallt och folk gick bananas över dom där jävla napparna. de fanns i alla färger och storekar och var man ball, ja då hade man en napp. (erkänner motvilligt att även jag hade sånna, MEN till mitt försvar var jag 13 år och visste fan inte bättre!)



ni minns? huuuugaligen!

ungefär så är det väl med dom här jävla onepiece? eller?
varför vill man se ut som en treåring helt plötsligt?

fan, grow up!

Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHAHA jaaaa, jag minns! Herregud, jag hade ju för fan förträngt det! Jag hade flera såna nappar ju! =) Måste kolla om jag har någon kvar! =D

Puss!

2011-01-05 @ 21:10:50
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0