02.07.10

gårdagen var helt lovely.
jag var barnvakt åt min systerson och vi hade det sååå mysigt och härligt! sen när han skulle åka buss som han längtat efter hela dagen hade han redan somnat i vagnen, lillstackarn!

iaf, jag åkte hem och powernapade och sen kom matte och hämtade mej och vi åkte till opalen och tog en fika, gick en sväng på stan och pratade om allt och inget.
fan vad det var skönt att träffa honom, jag visste nog inte hur mycket jag saknat han! vi pratade om hans bror, om hur det var när han gick bort och några minnen vi hade från honom. det var så bra att jag fick träffa matte nu och se att han mår bra, att han ser frisk och fräsch ut. väldigt bra!

sen åkte jag till jenny och agge och hängde i flera timmar. pratade, pratade och pratade. åt chips och dip (dipen åt väl mest jag, dipjunkie som man är!) sen promenrade vi en sväng med hunden och jag gick hem samtidigt.
när jag kommit en bit så ringer min telefon och en bil bromsar in bredvid. patrik i egen hög person.
så jag fick lift sista biten och vi tog ett litet snack utanför min port. härligt att se han med, vi bor i samma stad men lyckas ändå brara träffas när vi är i våra gamla hemtrakter, tokigt det där.

anywhooo, nu är jag på väg ut på stan för att kolla utbudet, det kommer nog gå fort. kanske mobilbloggar jag sen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som att du har det härligt gumman! Men vart är alla utlovade bilder? Har för mig jag läst nått om en rosa kamera, den måste väl ha använts flitigt om jag känner dig rätt =)

2010-07-02 @ 20:55:44
URL: http://www.karmasmycken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0