13.07.10

blixtar och dunder!


igår stod jag så fint i mitt kök och grejade lite när det smäller till och en blixtbomb uppenbarade sej utanför mitt fönster. lite som den här!:

jag i mitt stilla sinne fattade inte att det var just blixten utan trodde att det konstiga skenet var en vanlig bomb och min överlevnadsinstikt tog över.
jag kastade mej ut ur köket och släckte lampan.
jag hann tänka "dom ska fan inte få veta att jag är hemma, bäst jag släcker lampan!!" det var det första jag tänkte.
"bäst jag släcker lampan".(?!)
 som om jag hade undkommit en bombattack om jag låtsades att jag inte var hemma? märkligt hur man tänker ibland. verkligen skumt!
jag får en bild av hur jag krålar omkring på golvet och ser bomber och granater vina förbi fönstren, hur soldater och terrorister går förbi utanför mitt fönster och smyger omkring i mitt hem.

men jag, nej jag sitter med psykotisk blick nedhukad i vardagsrummet med ett automatvapen i handen och bandana runt huvudet, lite svettig och blank, skitig sådär snyggt som alla tycks bli i actionfilmer.
herregud, vilken surviver jag skulle vara!
lite som linda hamilton i terminator 2!

typ jag ju!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, du är så förbannat underbart sjuk i huvudet! ;D



Puss! ♥

2010-07-14 @ 01:22:00
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: k-s

nej nej, fullt normal! jag tror vem som helst hade tänkt ungefär så.

vad hade du själv gjort raring?!?!

puss <3

2010-07-14 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0