14.07.10

jobbelijobb. hela dagen. eller iaf mellan 9-15.30.
tanken var att vi skulle åkt till delsjön och badat men jag fick mens och kände att sjöbadning inte var prio ett på listan.
så jag, fridis och jopplijo åkte till stan, köpte med oss glass och satte oss i kungsparken och slappade lite. pratade ekonomi, studier och lite annat världsligt.
jag står ju som reserv på utbildningen jag sökt och hemskt gärna vill komma in på. men vilken plats i reserv vet jag inte, det får man tydligen inte veta på yrkeshögskolor.

pratade med karin för nån dag sen och hon var reserv 11.
rätt lugnt, hon lär ju komma in.
men jag då? exakt hur många måste jag wacka innan jag kommer in?
för jag är nästan beredd på att komma dit undercover med ett automatvapen och skjuta dom som tar min plats.

sen traskar jag förbi i lugnan ro och visslar lite förstrött och dom ba "men hallah, är inte det där HON, jenny, hon som var så bra, herregud JENNY!! KOM HIT!! du är sååå välkommen in på vår utbildning!" ungefär så tänker jag mej.
vad tror vi?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas du inte behöver ta till så drastiska åtgärder gumman =)

2010-07-15 @ 15:23:50
URL: http://www.karmasmycken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0