19.06.10

idag har dom gift sej! herregud, man trodde ju aldrig att den här dagen skulle komma, men det gjorde den visst ändå.
så nu kanske vi bara har en vecka kvar med massa skriverier och löp?
gissar vi på en vecka?

iaf, jag skulle absolut inte se på skiten var tanken. självklart satt jag där, jag grät till och med, speciellt när daniel grät och vickan torkade hans tårar.
ååååh, gulligt! dom var verkligen ett vacker par. en jag vill se en kyss i kyrkan! vart var den!? 

iaf, en dag vill jag också vara en del av ett vackert par. jag vill gifta mej, inte för att jag tror på äktenskapet och att man kan lova att älska någon livet ut.
utan mest bara för att det är så fint och minnesvärt. det är väl ändå en dag man alltid kommer minnas? det måste det ju vara.


fram tills dess ska jag ha solat och blivit brun och INTE rosa som på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0