29.06.10

jag kommer bli brun.utan.sol-junkie.
jag vet det, jag känner det på mej!
köpte den igår och jag har nog redan överdoserat det. inte så det ser illa ut men jag går och sneglar på tuben hela tiden och känner kärlek till den.
är det konstigt?
jag tänker att jag inte vill se ut som på denna bild i sommar igen:

det är alltså min hand som är rätt brun och mitt ben som är rätt vitt. nästan genomskinligt.

men det finns fler bilder, se på denna bara:

viiiiiiiiiiiit! och det var i slutet av sommaren förra året. h.e.r.r.e.g.u.d alltså. fattar ni att folk tycker jag ser mer död än levande ut nu?!

annars packar jag för fullt, ska ju till boden i morrn och leva loppan. fyfan vad jag ska ha kul. fylla och fest och gamla kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0