28.05.10

asså sorry, jag har faktiskt varit lite dålig på att blogga. men jag är desto bättre på att jobba iaf.
jag får faktiskt skylla mej själv, min dåliga planering satte käppar i mina egna hjul, om jag bara lärde mej att bläddra fram nästa vecka i kalendern skulle jag ha sett att den var smockfull och att det är vansinne att jobba så här mycket.
anywhooo, nu är jag snart ute på andra sidan, måndag here i come!

i tisdags var jag på ego-event med johanna, madde, mika och alex. hur mysigt som helst. bra föreläsare och babben larsson som avslut. herregud, hur go är hon inte?!  jag, mika och johanna (och en tant jag inte vet vem det var) vann dessutom quizen!! fattar ni?
av alla som var där var det mitt lag som vann!? hur bra som helst ju!
fick ett ljus (yankee candle, synd bara att det var lemon/lavender. dom två lukterna jag inte klarar av, vill bara kräkas av dom. så ljuset kommer aldrig brinna men det kan ju iaf se fint ut i mitt badrum) och 2 träningstillfällen på nått nytt ställe, nia tror jag det hette?

i onsdags var jag, madde och johanna på stefans releasefest på incontro och det var så jävla bra, han är fan grym!
jag och madde hinkade rosé som om det inte fanns någon morgondag och sen hamnde vi på dubliners och drack lite öl, blev överkörda av en gubbjävel med rullväska och pratade mer än någonsin tidigare.

igår var det inte kul att vara jag, ställde in mitt besök till vårdcentralen och sov lite extra länge. eller ja, jag sov väldigt mycket extra länge eftersom jag åkte till ändhållplatsen och tillbaka innan jag kom hem och kunde sova på riktigt från min och maddes utgång.
iaf, jag stod i självscanningen hela dagen igår, huuur bra som helst, lagom med action för en i mitt tillstånd.

bilder kommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0