08.11.10

jag ska fortsätta i samma goda anda som igår. så jag lägger upp lite mer bilder.

jag och johanna har en tradition av att se ut som statyer vi hittar, här kommer några bilder från konstmuseet.



johanna tar in all konst på bästa möjliga sätt



jag posar som statyn - försöker iaf, hon gjorde en jävla svankning den där kvinnan, jag var inte lika bra!



hur bra får man bli??? johanna stilar ta mej fan här!



och här! det enda hon saknar är en minisnopp! för är det något alla de där statyerna har så är det små snoppar.



vi kände oss som hovdamer redo att graciöst glida nerför trappan medans folket jublade och klappade händerna. nu råkade det vara folktomt men om det hade varit folk där hade det nog blivit exakt så!

Kommentarer
Postat av: Max

hahaha. ditt mongo!

2010-11-11 @ 11:45:50
URL: http://hustleandflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0