15.11.10.2

eftersom jag varit hemma idag har jag haft en sjukt intensiv serietittardag.
meaning - jag har kollat på buffy, hela säsong 1.
alla som känner mej sen tidigare vet vilket buffyfreak jag är. när jag jobbade nätter på hotell så vaknade jag alltid någongång kring 14-15 tiden på dagarna och gissa vad som gick på tv då?
jo buffy.
sen när jag kom till jobbet på kvällarna, gissa vad som gick då med? jo buffy - den ocensurerade versionen. lite blodigare, lite mer monster.
jag levde och andades buffy. herregud, jag vet ALLT om buffy! hon är typ min homegirl, no joke!

nu har jag iaf plöjt igenom hela säong 1 som sagt men jag längtar redan efter säsong 5. det är då allt härligt händer. willow blir ond och svart och totally mental - loves it! buffy hänger med spike och allt är bara twisted och underbart. herregud, kan jag med att skippa 2, 3 och 4 bara för att få fortsätta med 5:an? nej jag tror jag får hålla mej i skinnet. det sägs ju vara karaktärsdanande att kunna vänta på något gott. så jag väntar väl då. fan vad karaktär jag kommer ha sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0