11.10.10

mitt huvud dör! ja men typ så iaf.
jag har en bula (rättare sagt två) som värker och gör ont. poor poor me!
om jag hittas död nu snart så vet ni att jag hade en bula i huvudet och att den gjorde ont. ni kan alltså uteslutningsvis anta att det var den som dödade mej.
men bulan (bulorna) sitter där för att jag hade en galet bra lördagskväll och då kan man inte bry sej om sånna petitesser som att man får några bulor och blåmärken lite här och var. för blåmärken har jag också, typ 5 stycken.
ni tror typ att jag är steve o från jackass nu och det är helt okey, det är så man festar enligt mej. steve o style!
jag säger som tommy sa häromdagen "see you on the flipside" och det är där ni hittar mej. on the flipside.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0