21.10.10

igår var jag i slottis och umgicks lite med djuren.
dom är så himla fina där!
jag klappade hästar, kollade på pingvinisar och jag försökte klappa älgarna också men jag nådde inte in med handen. dom såg så mysiga ut älgarna, bara låg där och kollade på mej. helt lugna och fina.
jag skulle vilja ha en liten älg hemma tror jag!



titta vad söt!



och pingvinisarna! dom här två gjorde allt tillsammans. jag tror dom är kära? har man inte hört nån gång att pingviner bara har en partner? isf var dom det för varann!



kolla vad vackert! jag kände mej som alice i underlandet när jag gick genom den här tunneln av träd.



någon som saknar en gympasko?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0