06.09.10

jag visste det! jag bara visste det!
nu när jag går i skolan vill jag verkligen inte missa någonting, ingenting alltså!
så i lördags. jag tänkte att jag bara var lite sliten från veckan som varit, men nej, jag var fan dödssjuk.
jag har febrat, grinat, hostat, haft ont i huvudet och sovit. ungefär hela helgen.
igår tänkte jag att jag var frisk och åkte ut till hisingen för att hämta min fina lila cykel. skulle jag inte gjort.
jag har ALDRIG i hela mitt liv svettats så mkt som jag gjorde igår! ALDRIG alltså.
jag svettades, febrade och det kliade ihjäl mej på min hals och helt ärligt ville jag bara lämna cykeln och ta vagnen till min säng. men det gjorde jag inte. jag kämpade mej hem och dog i mitt badkar.
jag som aldrig badar badkar, jag tycker det är guppigt och varm och obekvämt. men i går, det var himmel för min kropp. så jag låg där och när vattnet blev kallt släppte jag ut lite och fyllde på med nytt varmt. i minst 2 timmar låg jag så. jag var ett russin, men det var det värt.
nu har jag ite feber mer men den sjukaste huvudvärken ni kan tänka er. inte fullt utvecklad migrän utan bara galen huvudvärk.
är det någon som har tips på vad man kan göra när man är sjuk men inte kan sova mer så kan i väl höra av er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0