07.04.11

hur kommer det sej att varje gång jag är ledig och redo att göra roliga saker utomhus så är det dåligt väder? kan någon svara mej det?
idag är det strålande fint väder men är jag ute? nej.
har jag varit i skolan? nej.
jag ligger hemmamed en huvudvärk som inte vill ge med sej och känner mej sjukt trött och hängig. redo att kapitulera och ta lite knark så man får må bra igen.
fan.


aja. annars är allt som vanlig. jag går i skolan och pluggar och jobbar och shoppar för mkt för pengar jag ska göra annat för.

jag har btw gjort en dermal anchor i handleden - himla fin är den.
jag längtar tills den läkt så jag kan få byta platta på den.
jag ska skaffa mej en diamant vettni! lite bling bling.
jag har ju tagit bort min piercing i läppen och det var en sorgens dag och min piercing i näsan glömmer jag titt som tätt att använda och det är bra märkligt! jag har ju haft den i 16-17 år! mer än halva min livstid för guds skull!
så ni förstår att jag är tvungen att ersätta förlorat titan i kroppen med annat titan? det fattar ni va?



inte min handled men så ser den ut iaf!



ni fattar grejen?


vet ni. jag tror jag blivit korkad på senare år. är det så att man tappar humorn när man blir äldre? har det redan börjat? nej. det kan väl inte vara så? min pappa är ju en oldie och han är ju fortfarande asrolig. jag hoppas jag fått hans funnybone-gen så jag alltid kommer ha humor!
iaf. på första april ringde jag till vårdcentralen för att förnya lite recept och killen som jag pratade med blåste mej totalt och jag fattade inte det förrän han hintat flertalet gånger att det var just första april.
nej jag vet inte.
är jag korkad? eller beror det på att jag helt enkelt inte räknade med att bli blåst av en läkare?
i sertenly hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0