29.08.11

idag har jag varit duktig och säkrat min lia-plats! mkt bra gjort av mej om jag får tycka så, och det får jag ju. jante kan slänga sej i väggen!

idag började även vår första introducering i butiksekonomi och det var välkommet. som jag har längtat. konstigt va. jag längtar till marginaler, räntor och andra härliga grejer... mycket konstigt. men bra att jag längtat. jag har väl mest längtat för att jag känt att det börjat rinna ur mitt hjärnkontor och måste genast fyllas på innan det runnit bort för mkt.

iaf. jag och jossan tog oss till frölunda torg efter skolan, jag fixade min lia-plats och jossan skulle fixa sin men det blev mest shopping av det hela. så pass att jag själv vart inspirerad och köpte mej ett par bikerboots, manchestershorts och ett läderbälte som man knyter istället för att spänna. ja det är tänkt att jag ska knyta det runt min nya poncho som jag införskaffade häromsistens. lite höstnytt var precis vad jag behövde!

ikväll har har helt sonika gått runt i mina nya skor, smort in dom och målat naglarna i höstigt vinrött. en härlig kväll med andra ord!

i morrn är det skola igen och därefter ska jag och bäste robin till bibblan och låna böcker att ha som referensmaterial till vår presentation vi ska hålla i minnesträning och multitasking. jag behöver inte träna minnet lika mycket som robin så vi gör det mest för hans skull men så klart även för att vi vill ha ett betyg på uppgiften.

har jag berättat om helgen? nej det har jag nog inte! i fredags var jag trött och hängig efter en hel vecka med jobb och skola och till och med jobb/skola så jag åkte hem och vilade upp mej.
i lördags var jag på jobbet igen och sen på kvällen mötte jag upp ranta och hennes flickvän och flickvännens kompis på kellys.
typ världens härligaste bög!
jag blev lite kompisförälskad och nu har vi svamp-plockning alternativt fika vid dåligt väder inplanerat till helgen och det ska bli himla kul.
jag har på senare tid märkt att ranta börjat likna justin bieber och det fick jag bevisat i helgen. big time!

kolla själva liksom!



om man tittar på mobilen så ser man ju justin bieber och tittar man på ranta så ser man knappt om det ÄR justin bieber eller bara ranta som posar som justin. sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0