09.02.11

jag har ingen inspiration till att blogga. jag kanske skulle lägga ner helt och hållet?

jaja, jag ska fundera på det nått tag till så får vi se hur det blir.

jag har faktiskt åkt skridskor häromdagen.
det såg ut ungefär så här:


det blåste och jävlades men ingen fara, vi var grymma på isen!



jag har varit schnygg på väg till efterfest...ehh



lisa var på safari och det kom en kille och antastade hennes lejon...



när folk mår dåligt fotar jag dom i deras skamfyllda stunder och lägger upp på bloggen...allt för att jag själv ska känna mej lite bättre.



som sagt - mindre stolta ögonblick förevigar jag gärna. som detta. karin och malin slirar omkring i ishalkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0