23.01.11

grattis till min finaste jenny som fyller 30 i dag! hurra hurra hurra hurra!

helgen har varit relativt lugn måste jag säga. fredagen inleddes med lite jobbning på kvantum och sen direkt vidare till andra lång för en aw med johanna och några tjejer i min klass, sen kom även en arbetskollega och joinade oss.
det var skratt, prat och öl för hela slanten!
eftersom vi startade hårt kl kvart i fem på em så var vi rätt bladiga när klockan var 23 typ. skrämmande! vi körde en fyllekäk innan vi skulle vidare på krogen.
herregud, det var ju som bäddat för hemgång redan då. men jag försökte visa mej på styva linan och vi hamnade på sticky. misstag!
det var knökat med kids och vi var inte vidare pepp så vi tog en öl (rättelse - jossan tog en öl, jag drack vatten!!!)och sen åkte vi hem. hemma innan 02, första gången på många år vill jag lova!
lördagen låg jag och kved i mensvärk och gjorde inte många knop. tog mej till affären gjorde jag iofs innan jag hamnade på ryggläge i soffan för lite mer kvidande. kollade på p3 guldgalan och var varm i hela kroppen när oskar, robyn och orup(!) uppträdde.
idag har jag bakat som en galning. muffins, rulltårta och bröd. japp, jag känner mej nöjd!
tog en promenad i det fina vädret och kom på mej själv med att längta lite till våren. kanske inte våren i sej men till mindre kläder, snyggare skor och mindre nariga händer iaf.
ungefär så har jag spenderat min helg.
lugnt och fint. skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0