24.01.11

bakdag i dag igen!
herregud, tränar jag inför housewifemarathon eller?
man kan ju inte tro annat.
hela dagen har jag spenderat med migrän och sen när den släppte så bakade jag en banankaka. men inte innan jag hade gjort en asgod korvgryta!
mammas recept for the win!
jag tror att jag ska göra palt nästa vecka! låter inte det gott?
joo, det blir fan palt. men det sämsta med min mamma är "jenny, det finns inga recept, man höftar vad man ska ha i på ett ungefär" så jag ska höfta till en palt. skjuta från höften och hoppas på det bästa alltså?

en annan härlig grej jag fått veta idag är att min bästaste skrållan blivit mamma i morse! en liten albin blev det minsann! grattis hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0