11.07.11

kvalitetstv. vad är det? ja, jag kan berätta att det inte är något som visas på tv när man är hemma sjuk en dag från jobbet iaf. fy fan vad tråkigt jag har haft det idag. galet tråkigt och långsamt.
i morrn ska jag ta en promenad om jag känner mej bättre. lite friskluft vore nog bra att få insupa tror jag.

helgen har jag spenderat med en glas alkohol i handen. hela helgen faktiskt. sjukt rolig lördag ute med mina finaste kollegor från kvantum. fredag ute med en annan fin kollega från kvantum. jag kan inte ens med ord beskriva hur kul vi haft det! vi åt, drack, dansade och sen avslutade jag det hela med en kebab från mitt favvokebabställe.
jag kanske är lite kär i kebab? jag tror det. fins inget bättre efter en helkväll på stan. nyktert inte så gott, efter alkoholintag galet gott.

nu ska jag ta sats och ta mej till affären för att köpa snus. utan snus på denna ö försmäktar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0